Followers

Sunday, July 18, 2010

ahad yg malas

pada malam ahad (ahad malam, or malam senin, menurut perkiraan yang lebih melayu) yg renyai renyai..

*kriing kriingg* (ekceli ringtone takdela mcm tu, just that aku xbother pun cane die ekceli bunyi. what matter most is die bunyi. name pun fon pinjam sebab arwah fon saye tatau katmane skang)

aku : (dalam sore serak2 bgn tido) elo assalamualaikum
pemanggil: waalaikummussalam, ade katmane?
aku: orang kat umah
pemanggil : kate nak balik sini arini?
aku: ouh emm memang aa.. tapi pagi tadi bgn lewat, mlm td orang balik umah lewat
...

jawapan tak berapa nak mithali langsung. dan aku berazam balik umah stret jumat malam pas blk keje nexwik. semoga azam saya menjadi sesuatu yg senonoh. sebab bape kali da nk blk sabtu pagi tu ialah phail!

disaat aku stat open page new entry ni, aku bukak rhytmbox dan dan2 lagu melancholy hugh grant mendahului playlist. dan kuketuk2 'previous' disisi kibod untuk back ke lagu yg same 2-3 kali. (oh ini mcm button aku rase die detect heat ketuk2.. sampai skang aku kagum ngan mnde ni. kihkih)

No comments:

Post a Comment