Followers

Saturday, December 22, 2012

just another rant.

sometimes bila aku deeply think of what's going on.
and bila ada kawan aku tanya what is going on, aku mula la start bercerita.
ok tipu. mengadu.

sumtimes aku rasa orang akan clueless.
paham ke tak paham tah apa aku cerita kan.
most of the time, mesti tak paham kan?
tapi aku, walaupun kemahiran bercerita aku yang cikgu cikgu aku selalu runsingkan (tipu. cikgu aku runsingkan tulisan aku je. cerita aku biasanya aku cilok idea for my reads je) aku tetap gigih nak bercerita. again, aku tipu. mengadu ok sebenarnya.
lagipun aku lagi suka bercerita dekat orang yang tiada dalam picture tu. kalau bercerita dekat orang yang sama sama dalam tu, itu mengumpat ye namanya. yeah im guilty for that, too.

tapi anyways, aku tak mengharapkan pun orang akan faham. kalau faham pun nak buat ape je la pun kan.
but the response macam

"biasalah tu.. take it as a challenge okay"

"sabarlah, memang macam tu"

like.. aku tak boleh ke jadi weak sekali sekala? i am no super woman. boleh tak kalau aku bercerita betapa susah payahnya otak aku sekarang and you go like "i understand. its bad, really bad and u should feel bad"

tak payah nak act all strong sangat. and expect me to be all strong macam tu.

but apapun sebenarnya, im very thankful sebab kawan kawan sudi mendengar rungutan dan rengekan dari saya. u know who u are. seberapa lonely pun aku kat sini, alhamdulillah kadang kadang ade la gak kasih sayang at the corner of the tunnel. awww~

*hugs*

No comments:

Post a Comment