Followers

Tuesday, January 18, 2011

ngankung!!

ada satu scene aku lambat rupanya pick up tapi better late than never tau tak!

yg part doktor lakonan azlee pegi tegur sapa dekat bobby adnan sempit the series tu. rupanya bila dia duk ulang ulang part 'ingat, tembak pada badannya, bukan pada ekornya' tu, dia nak tekan kan word 'ekor' tu sebab permainan judi sports toto main nombor tu, orang panggil nombor ekor! aku mana ingat macamtu panggilnya. yang aku tahu tu judi je, haha!

bukan lampi sangat cuma kali pertama menonton, tengah buat popia. mana nak amik kulitnya, cedok intinya susun bagi center panjang panjang tak banyak sangat tak sikit sangat lepas tu nak gulung lagi nak lipat lagi lepas tu nak kena selet putih telur pulak lekatkan hujung dia tu pulak nak goreng lagi pulak lepastu. semua tu aku buat dari awal cerita sampai akhir cerita. bukan aku buat sorang la ofkos, haha!

pastu aku repeat kali kedua the next day untuk separuh yang terkahir cerita baru aku paham tang tembak tembak azlee tuh.

jadi kepuasan tengok movie dekat cinema ialah mata ialah kekal dekat skrin. cuma tangan je yang kerja keras mana nak capai popcorn dekat kawan sebelah dan gelas coke dekat tepi saje. kalau nak kencing pun pakai tahan tahan macam tu je walaupun kawan disebelah menggoyangkan kerusi dan asyik hulur je air coke tuh suruh kita minum diluar kawalan! dari beli dekat atsro first untuk 2 hari macamtu, baik tunggu aje keluar tv bila raya menjelma aku rasa!

No comments:

Post a Comment