Followers

Thursday, January 6, 2011

biasalah orang perempuan

kalau nama puasa bulan ramadhan payah nak dapat penuh. maka sepanjang tahun dapat diperhatikan para perempuan sama ada gigih puasa seawal tibanya syawal atau merangkak bawak ke syaaban sekalipun.

satu lagi kekurangan duit juga pencetus kepada kepuasaan. bagus la tu. kalau tak kena paksa macam tu bawak ke syaaban jugak la karang. kalau dah habis pun tak salah puasa sunat bila bila hari yang tak haram

tapi aspek aku puasa kali ni ialah masuk hutan. kekurangan bajet membuatkan aku lebih seronok berebut remote menonton tivi sahaja di rumah. ternak lemak sekali.

satu bulan satu trip saje, itupun wiken2 non komersial trip saje. oh ya kalau perlukan krew lebih dan menjanjikan pulangan setimpal juga lagi lah aku alu alukan. aku sort of said to myself, cuma g7 je kne rasa penat lelah sendiri dan penat lelah poket sendiri. yang bebila masa aku boleh claim taruk ammedment pulak later on ikut convenience. iklan lebih plak.

biasalah orang perempuan. lalang!

No comments:

Post a Comment