Followers

Friday, May 28, 2010

the revival of my favourite pair of jeans

dont ask me how.
or why it took me ages.

jap lagi.. jappppp je lagi..
aku nak meneruskan niat suci.
mass laundry lagi!


dah berapa hari berapa cycle aku berhempas pulas

  • pakaian putih n cerah
  • pakaian gelap
  • pakaian kecil
pasni,
  • seluar plak
pastu ade lagi
  • pakaian tertinggal
dan kalau masih tersisa kerajinan
  • sleeping bag yang dah berapa hutan simpan die pegi lame takbasuh



bukan ape, rumah ni tade mesen basuh, laundry plak tah celah mane tade pun aku jumpe
so nak tanak, tepakse la aku edep, basuh cara tradisional.

berbekalkan sabun berperisa aloevera, dan lemon scented glove, aku da boleh rasa gembira dapat basuh baju skarang

bukan ape (lagi), baldi osmet aku jarang kosong, ampaian pun jarang kosong..
arini kosong, maka bolehla amek kesempatan, err.. peluang!

hashtag = #ihatelaundry

No comments:

Post a Comment