Followers

Sunday, October 4, 2009

jaga kau nyamuk.

aku cukup tak suka dengan nyamuk. mana-mana aku pergi, mesti aku orang pertama ia nak hisap darah. apa tak cukup ke the fact that darah aku low hB, ia nak huru-harakan lagi composition biologi aku?

pastu kalau diam2 ok lagi, tapi kalau da start keluar bunyi ia tu.. memang tak tahan. kalau boleh disable telinga, mmg aku siap letak plugin untuk trigger cepat2 off. tapi tak boleh.

aku cukup anti dengan nyamuk.

tadi ada satu.
terbang2 hinggap kat baju pastu terbang balik.
hey bukan kau nyamuk betina ke?
aku dah tak tahan. tak sanggup darahku jadi korban. atau roomate aku. atau housemate aku.

'nyamuuk'. aku menjerit kecil. tak anggun la kalau jerit kuat-kuat macam tengok hamster makan anak sendiri.

"plepap"

'haa.. kena!'

aku sanitize tangan aku.

puas.

2 comments:

  1. ....plugin disable telinga???
    31337 g33k ch!x bak2!!!

    ReplyDelete
  2. the point is.. aku juga manusia biasa yang tak tahan dengan nyamuk.

    ehem.. tadi aku nampak perkara bes, tanak ajak aku pegi mane2 on Oct 8th? wakaka

    ReplyDelete