Followers

Friday, September 11, 2009

engineer pun nak tangkap gambar lah

woo
semak, semak.

orang lain macam dah merdeka

tapi aku

assignment, report, test..
tape.. sakit tu satu dugaan
nikmat makan kne tarik balik pun satu dugaan
ponteng puasa pun satu dugaan.
besok dah raya dugaan ganti pose.
perghh terbanyak dalam history, gaya orang beranak bulan pose.
so bape hari total aku pose?

semak sungguh

bile nak start available start keje? macam tamo keje dulu bole?
main2 la kejap before jadik engineer.
haih. orang nak offer keje punyela payah aku lagi bermalas-malasan.

masuk semak dulu pun ok kan?

macam bes tengok kawan-kawan kakiphoto yang semakin maju. pawer sunggoh sorang2..
tapi
aku tetap dengan impian aku.. nak layan nature photography.
contohnya pegi camping dalam hutan tangkap gambar katak.
mesti camping sebab katak keluar malam. lepastu ade landak lagi.
cool, kan?
lepas tu agak-agak nat geo pandang aku tak?
silap2 MNS pun offer membership free~ wakaka
join wildlife macam cool gak.. lepak 2-3 minggu tepi hutan tangkap burung.
warghh bahagiaaaa~~~

ahh semak.

buat report. mandi. print. submit.
harini!

No comments:

Post a Comment