Followers

Monday, October 25, 2010

siapalah aku..

soalan yg tanya boleh, tapi jawapan aku xleh pakai untuk nak generalize the whole situation

1) did u sleep well last night?
ofkos! kalo aku tido maksudnye bleh tido yang dah tak sedar ape2 disekeliling bising ke hujan ke.. or tak selesa festaim kat tempat baru ke..
kecerewetan aku untuk tido terjejas bila gatal, nyamok, sejuk sangat, sempit terhimpit sebab nanti kalo aku kalih kalih kang aku plak yang menghimpit orang seblah menyeblah otherwise aku leh menten jadi last one yg bangun pagi. sile goyangkan tolak2 untuk kejut. jgn sentuh kalo tau tangan anda sejuk atau guna objek sejuk macam air! aku jadik ijau stret karang!

2) how's the food? good?
yeah, very, indeed!
bape kali sangat aku menolak makan makan punya hal ni.
cuma akurang suka nasik putih dlm kuantiti yg byk, air kosong, makanan yg berbau kuat cam belacan tmpoyak petai..
kalau rasa yg rich besela sumerang suke kan, tapi aku suke gak even bland pun.
too sweet, too spicy, too salty, bg aku, merupakan a form of insult terhadap foods. best served in its ori form and taste as possible. else, aku cuma makan je..
ouh, kalo ngantuk or letih sgt tu aku kurang ceria aa berdepan dgn makanan

kadang kadang aku mengadu.. besela rintihan hati dan jiwa.. tapi cam akan jadi euwww ngada nya dia nii

1) komplen terhadap kesan gigitan serangga agak berbisa.
berbulan pun still ade bengkak, gatal sume. padahal kalo nyamok pun dan merah bengkak semacam, lagi nak heran ke kalo kesan kutubabi or pacat leh jadi teruk. dah kulit memang sensitif kott.

2) bila aku berouch ouch nak disapukan ubat.
mesti aa kita rasa cm ngeri, kan? maunye tak, kalo luka disiram ubat.. tak macam sakit ke patutnye.
mesti kne counter balik 'ala pegi sane sini luka luka darah darah calar balar tape pulak, baru nak letak ubat dah macam sakit sangat je'








aku jua insan biasa~

No comments:

Post a Comment