Followers

Tuesday, October 26, 2010

bila aku menjadi puitis..

kadang kadang ialah aku menjadi puitis.
wakaka

semenjak lepas bulan pose n bulan raye ni, kadang kadang aku masok utan.. atas pelbagai sebab.. ala, love doesn't need a reason kot. toksah tanye apsal aku masok, macam2 alasan atau takde alasan, asal boleh kite redah saje ye.

sehubungan dengan yang demikian, ada segelintir rakan rakan yang menyuarakan hasrat 'ikottt' 'weyy next trip pi mana, ajak aa aku skali weyy' 'cani aaa gi x ajakkk' bukan lately sahaja, namun for quite some times jugakla kan aku dengar..

thing is, aku jenis las minit punye orang dan saaangat random. jarang sangat aku plan ahead pape n bole on. so cane aku nak roger2 korang kalo aku sendiri pun xkepastian?

sekenly, alasan korang ialah logistics. ni aku xleh ckp ape. kalo korang willing to spend, buleh kite start dr mane mane. minat tu kne ade dulu. pupuk diri sendiri pasal aku kurang tere hasut hasut orang ni. tolong bakar2 boleh lagi, tp xkuat sgt la dia punya impak. aku pon paham cane rasenye nk letgo few hundreds ke thousands ke tp xnampak hasel or tatau bape lame nak guna mnde2 tu sume

pastu lagi, risau lebih. pasal x fit la x gagah perkasa la dah lama x eksesais laa. igt aku yg anggun lagi elegan ni ade ke ciri ciri sume tu? jangan salah sangka! aku jua insan yang lemah, cepat lapar, lutut dah fragile, takotkan pacat, malas nak eksesais. risau bleh, aku risau gak, cume jgn avoid trus, kite harus start sumwhere. lari dari rumah ke tren stesyen misalnya.

so my dearest darlings frends.. bukan i tamo ajak or pegi senyap senyap, tapi nanti kalo i ajak u tamo kang haa, i ni fear of rejection sket. auww~~

maka the puitis part of the day is.. berdaypack daypack lah kite ke waterfall, baru kite berhari hari di hutan belantara. jangan malu jangan segan..

p/s: Semoga saya juga dikurniakan kesempatan dan ketahanan mental dan fizikal dalam mengharungi hidop ini, just the way i like it to be :)

No comments:

Post a Comment