Followers

Monday, April 22, 2013

maaf..

aku stress.
sedih.
kecewa.
dengan aku sendiri.

i ran away from something towards the nothingness.

"will u run away?"
echoed.

sekarang aku rasa sangat tak best.
kawan kawan rapat dengan aku pun aku tak reti nak jaga hati.
like seriously aku sayang kot orang orang yang sayang aku. 
tapi sometimes aku couldn't help nak express rasa upset.
and many times, aku sangat cepat terasa.
especially dengan orang yang rapat dengan aku.
and that is the point things will start to get ugly.
and of all the times, aku selalu tak boleh be there bila kawan kawan aku perlukan aku.
sedih.., gila!

seriously sangat stress ok! i feel very bad bad. 
and the tense build up lepas tak dapat jumpa make up balik.
kalau dengan kawan kawan sendiri aku dah tak reti nak bagi komitmen, 
i dont know what value aku ada.

useless ok.

now aku rasa kawan kawan aku banyak kot either terasa dengan aku, marah, tak suka.
kawan kawan that matter that is.
and i dont know what to do.

now aku even more convinced, aku memang sebenarnya tak capable untuk menyayangi sesiapa.


"no i'm not running. i am falling. dont bother to catch. go get me a platform i will safely land onto" 

No comments:

Post a Comment