Followers

Wednesday, August 25, 2010

IP Crowd.

suatu tengahari yang sejuk sebab salji turun dari minggu lepas tak cair cair lagi.
lalu aku membuat panggilan terhadap pelanggan.
saje tanye kabo.
skali beliau cam buat buat takenal.
uh mungkin language gap disitu. aku berbangsa malay cakap inglish, beliau berbangsa india cakap malay. bile aku cakap malay pun die masih gagal mendengarkan bunyi loceng apa apa.
aku jadi buntu. lalu aku cuba approach lain.

'takpela, i email kan sajela.'

sebelom aku bergegas bersiap untuk pergi menghantar email, haruslah aku verify balik email beliau, mane tau dah upgrade ke model yang lebih baharu ke, maklumla kan, zaman skang. asek2 upgrade. manusia, bulan puasa ke takbulan puasa ke mane ade nafsu tu nak penah puas. sume nak yang paling in, kan. ahh tipula kalo anda zuhud sangat. ok. aku taknak la sangkaburuk. yela, anda mungkin zuhud.

eh berbalik cerita saya tadi.
betul ke email ni (%**^&*&*( ?

'aaa itu email aa mane mau angkat'

aku dah gelabah. siyes. mane aku tau mane die nak angkat die punye. aku punye aku ade stail sendiri.
lantas aku bertindak untuk bertanya sekali lagi name beliau.
tsk. tadi apsal die iyekan. ke memang aku salah eja tadi.

sekembalinya aku dari membuat panggilan tersebut.
aku cite kat colleagues.

selaku penggemar IT CROWD, salah seorang daripadanya melafazkan

'ARE YOU FROM THE PAST?'

yeah.. i am with IP Crowd right now.

No comments:

Post a Comment