Followers

Tuesday, August 24, 2010

aku bukan buruh lembut

ouh.

aku cuma gagal cari erti aku gi keje ari2.
orang bli domain, bli seber, then aku buatkan.
email ngan call hari tujela hari2.
then, aku gagal directkan the whole thing sehingga aku ialah sedang buat keje yang leads kepada kebaikan negara, bangsa, dan agama.
apart from aku buat merely carik rejeki, then it depends on me on how to spend it wisely for the betterment of negara, bangsa, dan agama.

sebab dulu aku keje dalam tempat yang dikatekan timebomb n somehow redha kalo aku xbuat keje ni, sape lagi. sebab kalo aku takbuat keje betol2 nanti ade another party yg akan ade delay, ade faulty dimane mane, n worse comes to worst, ade orang bleh cedera ke mati ke, or negara akan takcukup minyak ke, which is pretty clear cane it affect the negara, bangsa, dan agama.

tolong. aku dah buntu cane aku nak tune mindset ni. ouh tayah. aku cuma perlu berhijrah.
sesungguhnya aku sudah agak bersedia untuk betul2 berkerja.
ye, aku perlukan kerja sekarang.
aku lebih suit suasana buruh kasar dari buruh lembut macam ni.

jiwa ai tersiksa nyah~~

No comments:

Post a Comment